RSS

Entrades predilectes

Una de les entrades més significatives per a mi, ha estat la de Facebook ja que em va comportar un procés de recerca, d’anàlisi i d’una reflexió des del meu punt de vista molt elaborada.

Em va agradar conèixer els aspectes negatius d’aquesta xarxa social, em va aportar informació nova que desconeixia i que em va semblar força interessant. D’aquesta manera, vaig convidar a tothom a que pogués gaudir dels coneixements que jo havia adquirit. Una de les coses que em va sorprendre i em va semblar molt gratificant, va ser que companyes d’altres grups, a qui no els havia esmentat l’existència d’aquesta entrada, em vinguessin a comentar que havien visitat el meu bloc i els havia impressionat l’informació que havia aportat en aquesta entrada.
Com a segona opció, també m'agradaria comentar i destacar l'entrada dels apunts de classe del dia 14.12.09, on vam treballar am el JClic. He triat aquesta perquè crec que malgrat algú desconeixes les aplicacions ai el funcionament del JClic autor, trobo que he estat capaç d’explicar amb molta claredat els passos que calen seguir, el perquè de cada procés i que qualsevol persona podria ser capaç d’elaborar-ne un sense masses dificultats.

A més, va ser una activitat que em va enriquir molt, ja que mai no havia sentit a parlar d’aquest programa i menys encara n’havia elaborat un per a mi mateixa. Encara que n’he participat d’ells com a usuari en bastants ocasions, quan era petita, i amb la pràctica de l’educàlia i l’edu365.

Per altra banda, aquesta és una entrada que mostra que he assolit els aspectes treballats en altres ocasions i que poso en pràctica i de manera molt automàtica l’scribd, l’slide share i el goear.

1 comentaris:

24support ha dit...

Unable to set-up two factor authentication in Binance
Two factor authentications is a feature that users enjoy as they have an extra zip of security for their Binance account. Sometimes due to glitches and server errors in the system users find it difficult to set up two factor authentication. Such an issue can be easily tackled without any fuss on Binance Support. The representatives at Binance are vastly experienced and with their experience they come in very handy and deal with each and every problem in a very professional manner. Dial Binance Support number1800-665-6722 to get all your problems solved in an instant. Visit:- https://www.cryptophonesupport.com/exchange/binance/

Publica un comentari a l'entrada