Com a cada inici de seminari, vam portar lectures preparades per llegir en veu alta, d’aquesta manera anar practicant per quan ens toquin les activitats de lectura de l’àrea de comunicació. Com sempre, les recomanacions de la nostra professora de seminari, l’Ana MacKay, són que baixem la velocitat, el ritme de lectura ha de ser més lent, hem d’escenificar amb paraules, exagerant els diàlegs, hem d’actuar, jugar amb el to de veu, fer més pauses...
A continuació, vam parlar una mica sobre la setmana d’activitats, establint les sortides, els diners a pagar, les activitats proposades per a cada professors...
Tot seguit, varem posar en comú les revistes educatives que havíem cercat, activitat proposada per la tutora en el nostre seminari. Després de posar-les en comú, l’Ana ens va dir quines eren les més importants i les que hauríem de tenir en compte, ja que de cara a un futur pròxim les podríem necessitar. Són les següents: el guix, el guix infantil, infància europa i cuadernos de pedagogía.
Posteriorment ens vam dedicar a navegar per la xarxa, per www.bcn.cat/imeb (Institut Municipal d’Educació de Barcelona), on tenen un apartat d’activitats educatives molt interessant. Com ara, el Projecte Educatiu de Ciutat (PEC) on pretenen fer entrar l’oferta cap a l’escola i a l’escola cap a l’oferta, la ciutat també és educadora, tot el que hi ha fora de les escoles també educa. Amb aquest projecte, es pretén adreçar la televisió, ràdio, zoo, teatre, museus... Cap a les escoles i al revés també.
Hi ha altres d’altres apartats interessants com el programa d’activitats escolars (de 0 -18 anys, s’obren les inscripcions al setembre i són un conjunt d’activitats gratuïtes), ja tenim un fill (es un espai d’assessorament per aquells pares que tenen el seu primer fill), espais familiars (són ludoteques per a pares i fills, en família) i música per nadons (ofereixen diferents músiques per a nadons),que valdria la pena consultar-ho.
A continuació, vam parlar una mica sobre la setmana d’activitats, establint les sortides, els diners a pagar, les activitats proposades per a cada professors...
Tot seguit, varem posar en comú les revistes educatives que havíem cercat, activitat proposada per la tutora en el nostre seminari. Després de posar-les en comú, l’Ana ens va dir quines eren les més importants i les que hauríem de tenir en compte, ja que de cara a un futur pròxim les podríem necessitar. Són les següents: el guix, el guix infantil, infància europa i cuadernos de pedagogía.
Posteriorment ens vam dedicar a navegar per la xarxa, per www.bcn.cat/imeb (Institut Municipal d’Educació de Barcelona), on tenen un apartat d’activitats educatives molt interessant. Com ara, el Projecte Educatiu de Ciutat (PEC) on pretenen fer entrar l’oferta cap a l’escola i a l’escola cap a l’oferta, la ciutat també és educadora, tot el que hi ha fora de les escoles també educa. Amb aquest projecte, es pretén adreçar la televisió, ràdio, zoo, teatre, museus... Cap a les escoles i al revés també.
Hi ha altres d’altres apartats interessants com el programa d’activitats escolars (de 0 -18 anys, s’obren les inscripcions al setembre i són un conjunt d’activitats gratuïtes), ja tenim un fill (es un espai d’assessorament per aquells pares que tenen el seu primer fill), espais familiars (són ludoteques per a pares i fills, en família) i música per nadons (ofereixen diferents músiques per a nadons),que valdria la pena consultar-ho.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada